سفارش تبلیغ
صبا ویژن
**انتخاب اصلح به همت شما نیاز دارد.پروا مکن بشتاب همت چاره ساز است . حمید رسائی کاندیدای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ، ری و شمیرانات**

 

توسط  دکتر محمود احمدی نژاد صورت گرفت:
تقدیر از دبیر جشنواره طلیعه ظهور به عنوان ایده برتر

سومین همایش بین المللی  دکترین مهدویت ، امسال با قوت و قدرت هر چه بیشتر با حضور اندیشمندان و مهمانانی از صد کشور جهان در تهران برگزار شد که از موسسات فعال در ترویج فرهنگ مهدویت تجلیل شد.
به همین منظور حجت السلام و المسلمین حمید رسائی دبیر جشنواره فرهنگی ، هنری طلیعه ظهور در این نمایشگاه به عنوان ایده برتر شناخته شد که از سوی رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفت.

متن تقدیر نامه رئیس جمهور از جشنواره طلیعه ظهور:

السلام علیک ایها المقدم الصامول
سلام بر آرمان پیوسته بشر
موعود انرژی حیات بخشی است که دنیای خسته و آشفته در انتظار آن به سر می برد تا کام های تشنه را سیراب کند و چشم های نگران را آرامش بخشد موعود گرایی اندیشه وحدت بخشی است که همه ادیان و مکاتب الهی در آن اتفاق نظر دارند و آمدن کسی را انتظار می کشند که عین وجودش ناپاکی ها زدوده و قسط و عدل را بر پا شود.
مهدویت: رمز حیات و هویت شیعه است.
مهدویت: سرفصل رویش دوباره انسان و چشم امید بخش به جهان آینده است.
مهدویت: تنها راه و مهدی یگانه پیشوای آرمانی بشر است.
مهدویت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و پویای انقلاب ماست.
مهدویت: امید و حیات زیبایی و عشق شور و نشاط و در یک کلام همه چیز ماست.
یابن الحسن! روحی فداک متی ترانا و نراک؟
فرهیخته ارجمند حجت الاسلام و المسلمین حمیدرسایی
موسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) خرسند است در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی و در آستانه میلاد فرخنده حضرت حجت بن الحسن(عج) این لوح تقدیر را برای ارج نهادن به تلاش ارزشمندتان در گسترش فرهنگ والای مهدویت توسط رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر احمدی نژاد به جناب عالی تقدیم می دارد.