سفارش تبلیغ
صبا ویژن
**انتخاب اصلح به همت شما نیاز دارد.پروا مکن بشتاب همت چاره ساز است . حمید رسائی کاندیدای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ، ری و شمیرانات**

حمایت جامعه اسلامی دانشجویان از حجج اسلام مرتضی آقاتهرانی و حمید رسائی

جامعه اسلامی دانشجویان در این بیانیه با تشکر از فعالین جریان اصول‌گرایی که با تشکل جبهه متحد اصول‌گرایان به دنبال وحدت رویه و جلوگیری از تفرق نیروهای ارزشی بودند و ضمن احترام به همه کاندیداهایی که در این ساز و کار مورد بررسی قرار گرفتند با ملاک‌هایی چون:
- معتقدبودن به آرمان‌ها و ارزش‌های ناب صدر انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (حفظه‌الله).
- وارسته‌بودن از باندها و گروه‌هایی که استقلال مورد نیاز برای تحقق شعارهای عدالت‌خواهانه را از بین می‌برند.
- حرکت پیگیر و خستگی‌ناپذیر در راستای تحقق شعارهای انقلابی و عدالت‌خواهانه
- چگونگی تأثیرگذاری و ایفای نقش سازنده در دایره اصول‌گیرایی و نوع تعامل با مجموعه‌های ارزشی.
به بررسی عملکرد و کارنامه کاندیداها پرداخته است و با اشاره به این‌که وظیفه خود را به عنوان یک مجموعه دانشجویی، پیشرو می‌داند، ضمن حمایت از کلیت جریان اصول‌گرایی افراد مورد حمایت خود را در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی به این شرح اعلام می‌دارد (به ترتیب حرف الفبا):
مرتضی آقاتهرانی
فاطمه آلیا
روح‌الله حسینیان
حمید رسایی
علی‌اصغر زارعی
علیرضا زاکانی
نسرین سلطان‌خواه
حمیدرضا کاتوزیان
محمد کوثری
مهدی کوچک‌زاده
الیاس نادران
حسین نجابت
متن کامل خبر

- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - -- - - - -

تعدادی از نامزدها به نفع جبهه متحد اصولگرایان انصراف دادند
خبرگزاری فارس: تعدادی از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان تهران در حمایت از لیست 30 نفره این جبهه، از نامزدی در انتخابات مجلس انصراف دادند. 
تعدادی از چهره‌های شاخص اصولگرایان که در انتخابات مجلس هشتم ثبت نام کرده بودند، پس از قطعی شدن لیست 30 نفره جبهه متحد اصولگرایان در تهران و در حمایت از این لیست و وحدت در جریان اصولگرا، از نامزدی در انتخابات مجلس هشتم انصراف دادند.
تاکنون اسامی قطعی انصراف دهندگان مشخص نیست اما گفته می شود که قریب 50 نفر از کاندیداهای جبهه متحد با هدف تقویت و حمایت از لیست واحد در جریان اصولگرا، از کاندیداتوری در انتخابات مجلس هشتم انصراف داده‌اند.

 - - - - - -  - - - - - - -- - -  - - -- - - - - - -  -

آیت الله مصباح یزدی در دیدار با دانشجویان مستقل:
زنده شدن شعارهای انقلاب پس از 30 سال از نوادر تاریخ است

 رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: این از حوادث نادر تاریخی است که در انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت 30 سال، مجدداً شعارهای اولیه انقلاب مطرح و مردم با حرارت از آن استقبال می‌کنند. 
آیت‌الله مصباح‌یزدی رئیس مؤسسه پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به برخی انحرافات صورت گرفته در انقلاب‌ها و نهضت‌های جهانی گفت: این از حوادث نادر تاریخی است که در انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت 30 سال، مجدداً شعارهای اولیه انقلاب مطرح می‌شود و مردم با حرارت از آن استقبال می‌کنند.
وی با بیان اینکه با دیدن پدیده‌های تاریخی عبرت‌انگیز، جای این وجود دارد که نگران این باشیم که مبادا انقلاب ما با همه شکوهش دچار این آفت‌ها شود، گفت: زمانی کشور مصر بزرگترین دشمن اسرائیل محسوب می‌شد، اما به علت برخی انحرافات، امروزه به بهترین دوست اسرائیل تبدیل شده است و فعالیت‌ها و نهضت‌هایی نیز در اطراف ما ایجاد شده است که پس از چندین سال اگر به ضد خودش تبدیل نشده باشد، از مسیر خود خارج شده است، لذا جای نگرانی وجود دارد که مبادا انقلاب اسلامی ایران که بیش از 30 سال از شکوفایی آن می‌گذرد، به چنین آفت‌هایی مبتلا گردد.
متن کامل خبر