سفارش تبلیغ
صبا ویژن
**انتخاب اصلح به همت شما نیاز دارد.پروا مکن بشتاب همت چاره ساز است . حمید رسائی کاندیدای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ، ری و شمیرانات**

رسایی در گفتگو با فارس:

عمده وقت نمایندگان مجلس ششم به بازی‌های سیاسی اختصاص داشت

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان گفت: عمده وقت نمایندگان مجلس ششم به بازی‌های سیاسی اختصاص یافته است.

حمید رسایی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با مقایسه نمایندگان دو مجلس ششم و هفتم از جهت نظم، انضباط و اهمیت به وقت صحن علنی مجلس، گفت: نمایندگان مجلس ششم نسبت به نمایندگان مجلس هفتم تاخیر و غیبت بیشتری داشته‌اند و میزان حضورشان در صحن علنی کمتر بوده است.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس ششم 6 درصد از وقت مجلس را تاخیر و غیبت داشته‌اند در حالی که در مجلس هفتم این آمار 2 درصد بوده است.

مطالب مرتبط :

گفتگوی فارس با طراح و مجری بررسی کارنامه عملکرد مجالس شش و هفتم

 حجت السلام رسایی و مقایسه موضوعی نطق های مجلس ششم و هفتم

                                                                                               

 

وی تصریح کرد: نماینده‌ای در مجلس ششم از حوزه انتخابیه تهران یک سوم دوره نمایندگی‌اش را تاخیر و غیبت و نماینده دیگری در این مجلس 100 جلسه غیبت داشته است.

این کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان افزود: نماینده‌ای در مجلس ششم در کل دوره نمایندگی‌اش 93 دقیقه تاخیر و اصلاً غیبت نداشته است.

رسایی تصریح کرد: در مجلس ششم 15 نماینده تمامی جلسات علنی را شرکت کرده‌اند، در حالی که در مجلس هفتم 48 نماینده تمامی جلسات را شرکت کرده‌اند.

وی گفت: در مجموع اهتمام به نظم و انضباط در مجلس هفتم بیشتر بوده است و متاسفانه به دلیل گرایشات سیاسی در مجلس ششم بخش عمده وقت نمایندگان به بازی‌های سیاسی اختصاص یافته است.

رسایی ادامه داد: به دلیل گرایشات سیاسی نمایندگان مجلس ششم شان نمایندگان دچار خدشه و سابقه این مجلس خراب شده است.

وی تاکید کرد: جبهه متحد اصولگرایی در سراسر کشور با یک لیست کارآمد، همسو و همراه با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌هایی که دولت نهم برای زنده کردن آنها تلاش کرده‌ است در انتخابات حضور خواهد یافت.

رسایی با تاکید بر اینکه یکسری لیست‌هایی قبل نهایی شدن فهرست جبهه متحد اصولگرایان با تیراژ 2 میلیون انتشار یافته بود که نام بنده در آن وجود نداشته است، گفت: لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان از منابع رسمی جبهه متحد در جریان تبلیغات ارائه شده که مورد تایید اکثریت اصولگرایان می باشد.

 وی با خوب توصیف کردن وضعیت اصولگرایان در سراسر کشور افزود: امیدواریم ملت شریف ایران با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس هشتم موجب تداوم خدمت رسانی جریان اصولگرا شوند و دشمن را بیش از پیش مایوس کنند.