سفارش تبلیغ
صبا ویژن
**انتخاب اصلح به همت شما نیاز دارد.پروا مکن بشتاب همت چاره ساز است . حمید رسائی کاندیدای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ، ری و شمیرانات**
خبرگزاری فارس:حمید رسایی در مناظره با علیرضا محجوب گفت: آقای محجوب در مجلس ششم 30 درصد از زمان را غائب بوده است.محجوب گفت: تجهیزات نظارتی حضور و غیاب مجلس خراب بوده است.رسایی پاسخ داد: بعید است دستگاه ها در طول چند سال نمایندگی فقط میزان غیبت شما را اشتباه محاسبه کنند.
در ابتدای این مناظره که با تأخیر 75 دقیقه‌ای علیرضا محجوب همراه بود، حمید رسایی طی سخنانی گفت: مردم با حضور گسترده خود بویژه در تهران و انتخاب یک نگاه خاص ذوق خود را به نمایش گذاشتند و همان اصولگرایی حاکم بر مجلس هفتم در انتخابات مجلس هشتم برگزار کردند.
رسایی از محجوب در خصوص توزیع بن در میان کارگران سؤال کرد که محجوب در پاسخ گفت: ما همواره به مناسبت‌های مختلف ملی بن‌هایی را بین کارگران ارائه می‌کنیم و این بن نیز به خاطر روز کارگر است.
گفتگوی تفصیلی رجانیوز با حمید رسایی(2):مبارزه با فساد چپ و راست نمی‌شناسد
 رسایی در گفتگو با فارس:تشکیک در لیست 11 نفره جبهه متحد زمینه ورود افراد دیگر را فراهم می‌کند

در اینجا رسایی گفت که این بن‌ها در پاکت‌هایی با تبلیغات شما بوده است که محجوب نیز گفت: این مسئله را انکار نمی‌کنم اما هم پاکت‌های تبلیغات‌‌دار بود و هم پاکت‌های بدون تبلیغ.
رسایی از محجوب در این خصوص سؤال کرد که چرا قرار است همایش روز کارگر در پنج‌شنبه برگزار شود در حالی که در آن روز تبلیغات منع قانونی دارد که محجوب گفت: کمیسیونی در تشکیلات خانه کارگر با عنوان مناسبت‌ها در سال 65 به تصویب رسید که طی آن، روزها مشخص شد. 5 اردیبهشت آغاز هفته کارگر است و همه‌ساله در این روز کارگران را به مرقد امام دعوت می‌کنیم برنامه ما نیز 9 تا 11 صبح پنج‌شنبه است.
رسایی نیز در پاسخ گفت:‌ مثل اینکه قرار است عده‌ای نیز از شهرستان بیایند و شب را نیز در تهران باشند برای انتخابات اگر موافق باشید از هر 22 کاندیدای رسمی انتخابات دعوت کنید تا آنجا حضور داشته باشند و آقای حدادعادل را نیز به عنوان رئیس مجلس در این مراسم برای سخنرانی دعوت کنید.
محجوب در پاسخ گفت: همه ساله حدود یک سوم از کارگرانی که در مراسم مرقد امام شرکت می‌کنند شهرستانی هستند آن هم از شهرستانهای اطراف تهران. ما برای چند هزار کارگر جا نداریم دوم اینکه همه 22 کاندیدا می‌توانند تشریف بیاورند. ما سال گذشته و 2 سال پیش برای این مراسم از حدادعادل دعوت کردیم ولی ایشان نیامدند.
خبرنگاری از رسائی در خصوص عملکرد مجلس ششم و هفتم سؤال کرد که وی در پاسخ گفت: همه موارد نطق‌ها، برنامه‌ها و... نمایندگان دو مجلس مشخص است مثلاًَ 37 درصد نطق نمایندگان مجلس ششم سیاسی و عمدتاً در نقد عملکرد قوه قضائیه بوده است. یا مثلاً همه 30 نماینده تهران در مجلس ششم به اندازه 3 نماینده مردم قم در خصوص برنامه‌ریزی و کار عمرانی اقدامی انجام نداده‌اند. در مجلس ششم فقط 15 نماینده داشتیم که غیبت نداشتند اما در مجلس هفتم این رقم به 45 نفر رسید. به طور کلی کارنامه صحن علنی مجلس هفتم نسبت به مجلس ششم بهتر و قوی‌تر بود.
وی در ادامه افزود: خود آقای محجوب که در مجلس ششم و در میاندوره‌ای نماینده شدند حدود 30 درصد از زمان خود را در غیبت بسر می‌بردند. که البته این میزان غیبت در مجلس هفتمخوشبختانه کمتر بوده است.
محجوب نیز در پاسخ گفت: شاخص‌های کمی با نتایج کیفی متفاوت است البته من در مجلس ششم هفت روز غیبت داشتم زیرا در مجلس قبلی سیستم نظارت و محاسبه زمان حضور و غیبت و... همانند ساختمان مجلس جدید مجهز نبود و احتمالاً این اشتباه ناشی از آن است.
رسایی افزود: بعید است دستگاه ها در طول چند سال نمایندگی فقط میزان غیبت شما را اشتباه محاسبه کنند.
علیرضا محجوب در خصوص حمایت از کارگران که سؤال یکی از خبرنگاران بود، گفت: کشور اکنون مسیر خصوصی‌سازی را انتخاب کرده است، مهم‌ترین مشکل ما این است که وقتی تصمیم می‌گیرند، فکر می‌کنند همه آن تصمیم حُسن است چون عیب‌های خصوصی‌سازی را ندیدند و دود آن به چشم فقرا رفت. امروزه خصوصی‌سازی به سوادگری ترجمه شده است، کارگران کیان‌تایر نیز چاره‌ای جز دست‌زدن به اعتراض نداشتند و ما برای آزادی بازداشت‌شدگان همچنان تلاش می‌کنیم گرچه با هر حرکتی خارج از قانون مخالف هستیم.
در ادامه این مناظره علیرضا محجوب، طی سخنانی گفت:‌ ما عادت کرده‌ایم که مسائل روزمره را محور توجه قرار دهیم، اما مدار توسعه جهان بر چرخ دیگری می‌چرخد. سال 1983 به چین رفتم و وقتی می‌گفتند چه برنامه‌هایی دارند یا اینکه تا سال 2058 برنامه‌ریزی کرده‌اند باور نمی‌کردم سال 1983 صادرات چین 18 میلیارد دلار بود و صادرات کشور ما 23 میلیارد دلار ولی امروز چین یکی از قدرتهای اقتصادی جهان است.
محجوب در ادامه افزود: در مرحله‌ای هستیم که خیلی‌ها دلخور هستند و در انتخابات کاندیدا نمی‌شوند چون نگاه ما به روزمره‌گی عادت کرده است امیدوارم در مجلس هشتم کشور را براساس افق‌های بلندمدت به ‌پیش ببرند زیرا رمز موفقیت نگاه به آینده است.
محجوب در پاسخ به سؤالی گفت: اعتقاد ندارم که برخی از دولت‌ها دلسوز نبوده‌اند بلکه همه تلاش کردند. هرگز در نقادی جریان‌ها دچار افراط نشده‌ام ما دولت کوچک و کارآمد می‌خواهیم و از روز اول گفتیم که اگر این دولت به سمت خصوصی‌سازی برود پهن می‌شود. بودجه امسال ما از درآمد ناخالص ملی ما بیشتر است که این موجب کسادی اقتصادی می‌شود، با گفتن نام خصوصی‌سازی که چیزی حل نمی‌شود ما کلان‌نگری نداریم.
وی در ادامه افزود: دولت رجایی کم‌خرج‌ترین دولت بعد از انقلاب بود و تنها 29 درصد از درآمد ناخالص ملی را هزینه کرد. هر دولتی که کمتر از جیب مردم خرج کند موفق‌تر است. بودجه امسال ما 25 درصد نسبت به سال گذشته افزوده شده است. ما اکنون عکس‌ برنامه‌ها حرکت می‌کنیم البته دولت میرحسین موسوی نیز با آن همه مشکلات و جنگ تنها 39 درصد درآمدهای ناخالص ملی را هزینه دولت کرد اما اکنون این میزان به 80 درصد رسیده است.
خبرنگاری از محجوب در خصوص عکس تبلیغاتی خانه کارگر که بدون اجازه عکاس آن بر روی بیلبوردها نصب شده است سؤال کرد که وی در پاسخ گفت:‌ پس از نصب این بیلبوردها آقای آهار با من تماس گرفت و گفت این عکس متعلق به من است و من نیز تأکید کردم که حقوق فرد عکاس رعایت شود. البته این عکس بر روی دفترچه‌های بیمه‌های اجتماعی روستائیان استفاده شده است. یعنی پیش از آنکه ما استفاده کنیم جای دیگری استفاده کرده است.
کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره عملکرد اقتصادی اصولگرایان دولت و مجلس است و اینک چه برنامه‌ای برای مهار تورم و رفع گرانی‌ها دارید، گفت: گرانی و تورم واقعیتی است که دولت و مجلس به دنبال انکار آن نیستند و آن را پذیرفته‌اند، در دوره‌های قبل دولتمردان گرانی‌ها و فشار وارد آمده به مردم را قبول نمی‌کردند ولی اکنون جریان اصولگرایی این موضوع را پذیرفته است و اکنون نیز بسته سیاستی جدید قرار است که به کمک رفع مشکلات فعلی آید.
وی در خصوص اینکه چرا رئیس جمهور دستهای پنهان در مشکلات اقتصادی مردم را آشکار نمی‌کند گفت: قبلاً هم می‌شنیدیم که برخی مسئولین اعلام می‌کردند که ناگفته‌ها را اعلام می‌کنیم و هیچگاه این کار را نکردند، اما رئیس جمهور در سخنرانی اخیر خود به صراحت بیشتری سخن گفت و حتی گفت که به وزیر خود دستور دادم ولی اقدامی انجام نداد، برای همین او را تعویض کردم، البته قوه قضائیه هم باید در این زمینه یاریگر دولت باشد.
رسایی در پاسخ به سؤالی دیگری گفت: اصولگرایان خود را ملزم می‌دانند که با باندهای فساد و زمینه‌های آن از طریق اصلاح قوانین، نظارت بیشتر و غیره مبارزه کنند. و اگر نمایندگان مجلس هشتم بخواهند که موفق باشند و عنوان اصولگرایی خود را داشته باشند باید با فساد اقتصادی مبارزه کنند اکنون مسئول یک روزنامه پرونده فساد اقتصادی 500 میلیون تومانی در قم دارد البته این فرد خاطی و روزنامه‌اش منتسب به اصولگرایان است، ولی بنده به عنوان یک اصولگرا هرگز در برابر این قضیه کوتاه نخواهم آمد. پرونده این روزنامه اکنون به هیئت نظارت ارسال شده و این هیئت در خصوص اینکه این روزنامه توقیف یا توبیخ شود اعلام‌نظر خواهیم کرد.
وی در خصوص برخورد با دانشگاه آزاد نیز گفت: هر نماینده به تناسب تعاملات و اطلاعات خود با این قضیه برخورد می‌کند، اما من این موضوع را بصورت حقوقی دنبال خواهم کرد.
خبرنگاری از رسائی خواست تا تعریف خود را از اصولگرایی عنوان کند که وی در پاسخ گفت: اصولگرایی یعنی کار زیاد و هزینه کم؛ دولت نهم و قاطبه اصولگرایان اینگونه هستند دولت سازندگی پرکار بود اما پرخرج نیز بود در دولت اصلاحات پرخرجی‌های دولت سازندگی ادامه پیدا کرد اما پرکاری‌ها تبدیل به دعوای سیاسی شد.
از حمید رسائی سؤالی مطرح شد که 4 اقدام مهم اقتصادی دولت احمدی‌نژاد را نام ببرید که رسائی در پاسخ گفت: بسیاری از اقدامات دولت اصلاحات نتیجه پرکاری‌های دولت سازندگی بود و خیلی از آنها نیز با تأخیر به بهر‌برداری رسید. یکی از کارهای مهم احمدی‌نژاد این است که طرح جدیدی را کلنگ نزد بلکه طرح‌های نیمه‌کاره را به اتمام رساند. خود اصلاح‌طلبان هم اعتقاد دارند که دستاورد اقتصادی نداشتند اگر احمدی‌نژاد هیچ‌کاری نکرده باشد همین سفرهای استانی و همینکه مردم احساس کردند که دولت خدمتگذار آنها است کفایت می‌کند.
خبرنگاری از رسائی درخصوص مرحله دوم انتخابات سؤال کرد که وی در پاسخ گفت: فکر می‌کنم که مردم در مرحله دوم به جبهه متحد اصولگرایان رأی دهند. زیرا با توجه به عملکرد اصلاح‌طلبان بویژه در مجلس ششم مردم خیلی علاقه‌ای به آن فضای آلوده و مسموم نداشته بخبرگزاری فارس:حمید رسایی در مناظره با علیرضا محجوب گفت: آقای محجوب که در مجلس ششم 30 درصد از زمان را در مجلس غائب بوده است. محجوب در پاسخ گفت: تجهیزات نظارتی حضور و غیاب مجلس خراب بوده است .رسایی پاسخ داد: بعید است دستگاه ها در طول چند سال نمایندگی فقط میزان غیبت شما را اشتباه محاسبه کنند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مناظره علیرضا محجوب و حمید رسائی کاندیداهای دور دوم انتخابات مجلس هشتم صبح امروز دوشنبه در انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان برگزار شد.
در ابتدای این مناظره که با تأخیر 75 دقیقه‌ای علیرضا محجوب همراه بود، حمید رسائی طی سخنانی گفت: مردم با حضور گسترده خود بویژه در تهران و انتخاب یک نگاه خاص ذوق خود را به نمایش گذاشتند و همان اصولگرایی حاکم بر مجلس هفتم در انتخابات مجلس هشتم برگزار کردند.
رسائی از محجوب در خصوص توزیع بن در میان کارگران سؤال کرد که محجوب در پاسخ گفت: ما همواره به مناسبت‌های مختلف ملی بن‌هایی را بین کارگران ارائه می‌کنیم و این بن نیز به خاطر روز کارگر است<**ادامه مطلب...**>.
در اینجا رسائی گفت که این بن‌ها در پاکت‌هایی با تبلیغات شما بوده است که محجوب نیز گفت: این مسئله را انکار نمی‌کنم اما هم پاکت‌های تبلیغات‌‌دار بود و هم پاکت‌های بدون تبلیغ.
رسائی از محجوب در این خصوص سؤال کرد که چرا قرار است همایش روز کارگر در پنج‌شنبه برگزار شود در حالی که در آن روز تبلیغات منع قانونی دارد که محجوب گفت: کمیسیونی در تشکیلات خانه کارگر با عنوان مناسبت‌ها در سال 65 به تصویب رسید که طی آن، روزها مشخص شد. 5 اردیبهشت آغاز هفته کارگر است و همه‌ساله در این روز کارگران را به مرقد امام دعوت می‌کنیم برنامه ما نیز 9 تا 11 صبح پنج‌شنبه است.
رسائی نیز در پاسخ گفت:‌ مثل اینکه قرار است عده‌ای نیز از شهرستان بیایند و شب را نیز در تهران باشند برای انتخابات اگر موافق باشید از هر 22 کاندیدای رسمی انتخابات دعوت کنید تا آنجا حضور داشته باشند و آقای حدادعادل را نیز به عنوان رئیس مجلس در این مراسم برای سخنرانی دعوت کنید.
محجوب در پاسخ گفت: همه ساله حدود یک سوم از کارگرانی که در مراسم مرقد امام شرکت می‌کنند شهرستانی هستند آن هم از شهرستانهای اطراف تهران. ما برای چند هزار کارگر جا نداریم دوم اینکه همه 22 کاندیدا می‌توانند تشریف بیاورند. ما سال گذشته و 2 سال پیش برای این مراسم از حدادعادل دعوت کردیم ولی ایشان نیامدند.
خبرنگاری از رسائی در خصوص عملکرد مجلس ششم و هفتم سؤال کرد که وی در پاسخ گفت: همه موارد نطق‌ها، برنامه‌ها و... نمایندگان دو مجلس مشخص است مثلاًَ 37 درصد نطق نمایندگان مجلس ششم سیاسی و عمدتاً در نقد عملکرد قوه قضائیه بوده است. یا مثلاً همه 30 نماینده تهران در مجلس ششم به اندازه 3 نماینده مردم قم در خصوص برنامه‌ریزی و کار عمرانی اقدامی انجام نداده‌اند. در مجلس ششم فقط 15 نماینده داشتیم که غیبت نداشتند اما در مجلس هفتم این رقم به 45 نفر رسید. به طور کلی کارنامه صحن علنی مجلس هفتم نسبت به مجلس ششم بهتر و قوی‌تر بود.
وی در ادامه افزود: خود آقای محجوب که در مجلس ششم و در میاندوره‌ای نماینده شدند حدود 30 درصد از زمان خود را در غیبت بسر می‌بردند. که البته این میزان غیبت در مجلس هفتمخوشبختانه کمتر بوده است.
محجوب نیز در پاسخ گفت: شاخص‌های کمی با نتایج کیفی متفاوت است البته من در مجلس ششم هفت روز غیبت داشتم زیرا در مجلس قبلی سیستم نظارت و محاسبه زمان حضور و غیبت و... همانند ساختمان مجلس جدید مجهز نبود و احتمالاً این اشتباه ناشی از آن است.
رسایی افزود: بعید است دستگاه ها در طول چند سال نمایندگی فقط میزان غیبت شما را اشتباه محاسبه کنند.
علیرضا محجوب در خصوص حمایت از کارگران که سؤال یکی از خبرنگاران بود، گفت: کشور اکنون مسیر خصوصی‌سازی را انتخاب کرده است، مهم‌ترین مشکل ما این است که وقتی تصمیم می‌گیرند، فکر می‌کنند همه آن تصمیم حُسن است چون عیب‌های خصوصی‌سازی را ندیدند و دود آن به چشم فقرا رفت. امروزه خصوصی‌سازی به سوادگری ترجمه شده است، کارگران کیان‌تایر نیز چاره‌ای جز دست‌زدن به اعتراض نداشتند و ما برای آزادی بازداشت‌شدگان همچنان تلاش می‌کنیم گرچه با هر حرکتی خارج از قانون مخالف هستیم.
در ادامه این مناظره علیرضا محجوب، طی سخنانی گفت:‌ ما عادت کرده‌ایم که مسائل روزمره را محور توجه قرار دهیم، اما مدار توسعه جهان بر چرخ دیگری می‌چرخد. سال 1983 به چین رفتم و وقتی می‌گفتند چه برنامه‌هایی دارند یا اینکه تا سال 2058 برنامه‌ریزی کرده‌اند باور نمی‌کردم سال 1983 صادرات چین 18 میلیارد دلار بود و صادرات کشور ما 23 میلیارد دلار ولی امروز چین یکی از قدرتهای اقتصادی جهان است.
محجوب در ادامه افزود: در مرحله‌ای هستیم که خیلی‌ها دلخور هستند و در انتخابات کاندیدا نمی‌شوند چون نگاه ما به روزمره‌گی عادت کرده است امیدوارم در مجلس هشتم کشور را براساس افق‌های بلندمدت به ‌پیش ببرند زیرا رمز موفقیت نگاه به آینده است.
محجوب در پاسخ به سؤالی گفت: اعتقاد ندارم که برخی از دولت‌ها دلسوز نبوده‌اند بلکه همه تلاش کردند. هرگز در نقادی جریان‌ها دچار افراط نشده‌ام ما دولت کوچک و کارآمد می‌خواهیم و از روز اول گفتیم که اگر این دولت به سمت خصوصی‌سازی برود پهن می‌شود. بودجه امسال ما از درآمد ناخالص ملی ما بیشتر است که این موجب کسادی اقتصادی می‌شود، با گفتن نام خصوصی‌سازی که چیزی حل نمی‌شود ما کلان‌نگری نداریم.
وی در ادامه افزود: دولت رجایی کم‌خرج‌ترین دولت بعد از انقلاب بود و تنها 29 درصد از درآمد ناخالص ملی را هزینه کرد. هر دولتی که کمتر از جیب مردم خرج کند موفق‌تر است. بودجه امسال ما 25 درصد نسبت به سال گذشته افزوده شده است. ما اکنون عکس‌ برنامه‌ها حرکت می‌کنیم البته دولت میرحسین موسوی نیز با آن همه مشکلات و جنگ تنها 39 درصد درآمدهای ناخالص ملی را هزینه دولت کرد اما اکنون این میزان به 80 درصد رسیده است.
خبرنگاری از محجوب در خصوص عکس تبلیغاتی خانه کارگر که بدون اجازه عکاس آن بر روی بیلبوردها نصب شده است سؤال کرد که وی در پاسخ گفت:‌ پس از نصب این بیلبوردها آقای آهار با من تماس گرفت و گفت این عکس متعلق به من است و من نیز تأکید کردم که حقوق فرد عکاس رعایت شود. البته این عکس بر روی دفترچه‌های بیمه‌های اجتماعی روستائیان استفاده شده است. یعنی پیش از آنکه ما استفاده کنیم جای دیگری استفاده کرده است.
کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره عملکرد اقتصادی اصولگرایان دولت و مجلس است و اینک چه برنامه‌ای برای مهار تورم و رفع گرانی‌ها دارید، گفت: گرانی و تورم واقعیتی است که دولت و مجلس به دنبال انکار آن نیستند و آن را پذیرفته‌اند، در دوره‌های قبل دولتمردان گرانی‌ها و فشار وارد آمده به مردم را قبول نمی‌کردند ولی اکنون جریان اصولگرایی این موضوع را پذیرفته است و اکنون نیز بسته سیاستی جدید قرار است که به کمک رفع مشکلات فعلی آید.
وی در خصوص اینکه چرا رئیس جمهور دستهای پنهان در مشکلات اقتصادی مردم را آشکار نمی‌کند گفت: قبلاً هم می‌شنیدیم که برخی مسئولین اعلام می‌کردند که ناگفته‌ها را اعلام می‌کنیم و هیچگاه این کار را نکردند، اما رئیس جمهور در سخنرانی اخیر خود به صراحت بیشتری سخن گفت و حتی گفت که به وزیر خود دستور دادم ولی اقدامی انجام نداد، برای همین او را تعویض کردم، البته قوه قضائیه هم باید در این زمینه یاریگر دولت باشد.
رسائی در پاسخ به سؤالی دیگری گفت: اصولگرایان خود را ملزم می‌دانند که با باندهای فساد و زمینه‌های آن از طریق اصلاح قوانین، نظارت بیشتر و غیره مبارزه کنند. و اگر نمایندگان مجلس هشتم بخواهند که موفق باشند و عنوان اصولگرایی خود را داشته باشند باید با فساد اقتصادی مبارزه کنند اکنون مسئول یک روزنامه پرونده فساد اقتصادی 500 میلیون تومانی در قم دارد البته این فرد خاطی و روزنامه‌اش منتسب به اصولگرایان است، ولی بنده به عنوان یک اصولگرا هرگز در برابر این قضیه کوتاه نخواهم آمد. پرونده این روزنامه اکنون به هیئت نظارت ارسال شده و این هیئت در خصوص اینکه این روزنامه توقیف یا توبیخ شود اعلام‌نظر خواهیم کرد.
وی در خصوص برخورد با دانشگاه آزاد نیز گفت: هر نماینده به تناسب تعاملات و اطلاعات خود با این قضیه برخورد می‌کند، اما من این موضوع را بصورت حقوقی دنبال خواهم کرد.
خبرنگاری از رسائی خواست تا تعریف خود را از اصولگرایی عنوان کند که وی در پاسخ گفت: اصولگرایی یعنی کار زیاد و هزینه کم؛ دولت نهم و قاطبه اصولگرایان اینگونه هستند دولت سازندگی پرکار بود اما پرخرج نیز بود در دولت اصلاحات پرخرجی‌های دولت سازندگی ادامه پیدا کرد اما پرکاری‌ها تبدیل به دعوای سیاسی شد.
از حمید رسائی سؤالی مطرح شد که 4 اقدام مهم اقتصادی دولت احمدی‌نژاد را نام ببرید که رسائی در پاسخ گفت: بسیاری از اقدامات دولت اصلاحات نتیجه پرکاری‌های دولت سازندگی بود و خیلی از آنها نیز با تأخیر به بهر‌برداری رسید. یکی از کارهای مهم احمدی‌نژاد این است که طرح جدیدی را کلنگ نزد بلکه طرح‌های نیمه‌کاره را به اتمام رساند. خود اصلاح‌طلبان هم اعتقاد دارند که دستاورد اقتصادی نداشتند اگر احمدی‌نژاد هیچ‌کاری نکرده باشد همین سفرهای استانی و همینکه مردم احساس کردند که دولت خدمتگذار آنها است کفایت می‌کند.
خبرنگاری از رسائی درخصوص مرحله دوم انتخابات سؤال کرد که وی در پاسخ گفت: فکر می‌کنم که مردم در مرحله دوم به جبهه متحد اصولگرایان رأی دهند. زیرا با توجه به عملکرد اصلاح‌طلبان بویژه در مجلس ششم مردم خیلی علاقه‌ای به آن فضای آلوده و مسموم نداشته ب
.
در همین زمینه :
گزارش تصویری مناظره مطبوعاتی رسائی و محجوب